شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 481 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۴۲ | ارسال توسط :
398 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به همت بسیج و سپاه در خراسان رضوی همچنان مشق مواسات ادامه دارد و ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مواسات گناباد توزیع شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : سرهنگ پاسدار علی محبی گناباد :  درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز اظهار داشت: در مجموع تعداد ۱۰۰ برنامه در محورهای مختلف را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با توجه به بحث کرونا برنامه‌ها را در فضای باز و با تعداد افراد کمتری برگزار می‌کنیم و در مقابل تعداد برنامه‌ها را اضافه کرده‌ایم به صورتی که کل شهرستان را پوشش دهیم.
محبی تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس “ما قوی هستیم” است و این هفته را با سخنرانی مقام معظم رهبری شروع خواهیم کرد و در نخستین مراسم زنگ ایثار و شهادت در مدارس به صدا درمی‌آید و پس از آن مراسم تجلیل از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را خواهیم داشت.
وی افزود: چند برنامه آبروی محله را در سطح شهر با حضور سخنرانان کشوری و استانی برگزار خواهیم کرد و با حضور بر درب منازل شهدا از خانواده شهدا نیز سرکشی خواهیم کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گناباد با اشاره به برگزاری مسابقه گناباد در آینه دفاع مقدس در این شهرستان خاطرنشان کرد: تصاویری که در این برنامه جمع‌آوری شود به صورت نمایشگاهی در فضای باز برای بازدید عموم برپا خواهد شد و اگر بتوانیم این نمایشگاه را به صورت دائمی برپا خواهیم کرد.
محبی با اشاره به تلاش‌های مدافعان سلامت بیان داشت: امسال جهت عرض خداقوت دیداری با مدافعان سلامت خواهیم داشت و گروه‌ سرودهای بسیج نیز در طول این هفته در مناطق مختلف شهر اقدام به سرودخوانی خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد اظهار داشت: ۵۵۰ بسته معیشتی نیز در این هفته توزیع خواهد شد و تا قبل از این هفته در طرح مواسات و همدلی تعداد ۱۲ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده‌ایم.
محبی درباره راه اندازی پادگان خاتم الانبیا گناباد نیز عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده از این پادگان بازدید دیگری صورت گیرد و پس از تایید به عنوان پادگان آموزشی بسیجیان جنوب استان از آن استفاده شد.

۴۶

منبع خبر ( ) است و پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 481 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09379341003  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید